Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača ( NN 41/14 i NN 110/15 ) obavještavamo potrošaće da nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pismeno potvrditi primitak prigovora.
Prigovor također možete poslati putem pošte, elektroničke pošte ili telefaksa:
KOMUNALNO DRUŠTVO LIPA D.O.O.
Petra Svačića 5
47240 Slunj
email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
tel/fax: +385 47 777 790
Odgovor na pisani prigovor potrošača dostavit čemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.