U ožujku 2014. godine KOMUNALNOM DRUŠTVU LIPA d.o.o. pripojen je Stambeni fond d.o.o.
POSLOVNI PROSTORI
Gradskom odlukom "Odluka o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu Grada" od 12. ožujka 2012. (glasnik Karlovačke županije 8/12, 44/14) daje se KOMUNALNOM DRUŠTVU LIPA d.o.o. na upravljanje dio poslovnih prostora u vlasništvu Grada koji se nalaze u Ulici braće Radića kbr 9,11,13.
Poslovni prostor daje se u zakup putem javnog natječaja. Početna cijena zakupnine ne može iznositi manje od 40,00 kn/m2 mjesečno neovisno o lokaciji na kojoj se poslovni prostor nalazi.
Komunalno društvo Lipa d.o.o. upravlja sa 7 poslovnih prostora.
Prostori se sastoje od poslovnog prostora, skladišta te sanitarnog čvora.
Red.br |
Adresa Poslovnog prostora |
Upravitelj |
m² |
Status prostora |
1. |
Ulica braće Radić 13 |
Komunalno društvo Lipa d.o.o. |
87,00 |
Zakupljeno |
2. |
Ulica braće Radić 11 |
Komunalno društvo Lipa d.o.o. |
65,48 |
Zakupljeno |
3. |
Ulica braće Radić 11 |
Komunalno društvo Lipa d.o.o. |
61,61 |
Zakupljeno |
4. |
Ulica braće Radić 11 |
Komunalno društvo Lipa d.o.o. |
59,63 |
Zakupljeno |
5. |
Ulica braće Radić 11 |
Komunalno društvo Lipa d.o.o. |
56,00 |
Zakupljeno |
6. |
Ulica braće Radić 11 |
Komunalno društvo Lipa d.o.o. |
59,63 |
Zakupljeno |
7. |
Ulica braće Radić 9 |
Komunalno društvo Lipa d.o.o. |
82,41 |
Zakupljeno |
Prostor koji nije zakupljen: (prostor do Ljekarne Karlovac )
STAMBENE ZGRADE
Upravljanje stambenim jedinicama zakonska je obaveza.
Ugovoreno upravljanje se provodi putem odredbi međuvlasničkog ugovora i ugovora o upravljanju odnosno putem posebnih odluka suvlasnika.
Sve odluke donose se natpolovičnom većinom prema vlasničkim udjelima.
U redovnom upravljanju sudjeluju svi suvlasnici provođenjem gore spomenutih odredbi i odluka a putem ovlaštenog predstavnika suvlasnika zgrade i upravitelja zgrade.
Prema članku 375 “Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima” suvlasnici zgrade sklapaju Međuvlasnički ugovor koji definira sljedeće funkcije u zgradi:
Suvlasnici upravljaju sa zajedničkim dijelovima i uređajima zgrade;
Odlukom većine suvlasnika bira se Predstavnik suvlasnika;
Suvlasnici zgrade biraju Upravitelja.
Predstavnik suvlasnika ovlašten je:
sklopiti ugovor s upraviteljem o upravljanju zgradom,
sklopiti ugovor o korištenju, upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova i uređaja koji suvlasnici koriste zajedno sa suvlasnicima zgrade,
sklopiti ugovor s nadstojnikom,
zastupati suvlasnike prema upravitelju i trećim osobama u poslovima vezanim za zajedničke dijelove i uređaje zgarde, a koji nisu povjereni upravitelju,
voditi brigu o provođenju kućnog reda, načinu korištenja zajedničkih prostorija i zemljišta koje služi zgradi,
organizirati naplatu zajedničkih troškova.
Odlukom natpolovične većine zgrada bira upravitelja s kojim predstavnik suvlasnika potpisuje Ugovor o upravljanju kojim će se regulirati:
Sadržaj i opseg poslova redovnog održavanja zajedničkih dijelova i uređaja zgrade prema godišnjem programu održavanja zgrade,
poduzimanje hitnih popravaka,
sklapanje ugovora o osiguranju,
pitanja u svezi posebnih zahvata na održavanju i poboljšanju zgrade kojima se povećava vrijednost zgrade,
način osiguranja sredstava za pokriće troškova upravljanja i održavanja,
zastupanje suvlasnika pred sudom i drugim tijelima državne vlasti u postupcima koji proizlaze iz upravljanja,
odgovornost za slučaj neizvršenja ugovornih obveza.
Ako se gornje radnje ne organiziraju u zgradi, lokalna samouprava donosi odluku o prinudnom upravitelju, jer, kao što je već rečeno, svaka zgrada mora imati upravitelja.
Na području grada Slunja upravljamo sa 25 stambenih jedinica.